Thursday, April 21, 2011

cinta monyet(^-^)

Assalamualaikum..
hee,okay..
apesal aku nak tulis pasal cinta monyet nie..
sebab ptg tadi aku terserempak dgn ex – BOYFRIEND aku..
uihh ! makin cantik ! haha..die da botak !
Botak itu seksi !
hahaha..
kononnye die laa cinta first aku..
hee,aku knl die darjah 5,ok..
eii,kecik2 da pandai bercintan cintun kan..!
kelakar gile bile ingat2..
macam bodoh pon ade !
main surat2 laa ape laa..cis ! buang kertas jew dulu2…
die budak sukan,aku pon budak sukan..
aku ingat lagi,time olahraga ,pegi pertandingan same2..
pastu time bola baling pon terpilih daerah same2..
kononnye sweet laa..
hahaha…
sengal gile doe !
pastu,aku tak ingat nape aku boley putus dgn die..
Uhh ! lelaki mmg suke tgglkan aku !
smpai laa sekarang ! haha
Uhh ! mase naik sekolah menengah,bile jmpe jew,mesti nak malu2…sepak kang !
3 tahun beb ! smpai laa aku masuk teknik ,aku terus tak jmpe die !
dan sekali lagi aku jmpe die time aku masuk form 6..
Uhh,ape bala aku jmpe die nie !
aku malu gak laa…da laa satu kelas…
mmg tak bole blah laa kan…
aku bukan ape..
malu bile ingat time kecik2 dulu..
tue laa sengal gle..
sebok nak bercintun2 mase kecik..
nasib baik laa aku dapat politeknik,so aku dah tak smbung F6 n tak jmpe laa die !
hee,sampai laa arini,baru laa aku nampak die..
eiii…malu taw !
ape sengalnye cinta monyet aku nie !
aku tahu korang mesti ade cinta monyet kan..
tak yaa tipu ! cepat angguk kalau ye !
hahaha..

No comments:

Post a Comment