Tuesday, April 19, 2011

bila mira pergi pasar ?

morning (^-^)
okay,pagi pagi dah dikejutkan oleh mak aku...
uhh...
kena anta mak pegi pasar..
untung laa kat umah sendiri kena bgun awal..
kat umah sewa,belum tentu bgn lagi kan...
hee..
aku pergi pasar tak mandi...
syhhhh !
diam3...jgn bgthu org taw ! hee
okay,pi pasar beli ikan n sayur laa kan..
mak boleh tanye nak beli ikan ape ?
eh,mane laa tahu..
pastu aku tunjuk jew..
ntah ikan ape ntah..
aku hentam jew..
amik je hotkat,tp tak knl ikan..haha
ikan disini murah je !
sekilo RM2 sekilo RM3.50..
terperanjat ! 
mak aku kate biase laa tue..
hee,ntah ekk...
okay,aku dah pilih ikan tue,so aku suruh mak aku wat asam pedas..
uhh,sedap !
pastu aku pilih sayur kangkung ,mestilah kne masak kangkung belacan..
ehh,order je kan aku ! 
ape ?
jap lg aku tlg laa mak aku masak !
ni nk update blog jap..
hahaha...
okay ! 
 tgk pic aku nie..
mase aku masak time sekola dulu2..


rindunye nak sekolah  =(
okay laa..
sebelum mak aku membebel takde org tlg die masak,baik aku laju2 tlg..
k,papai (^-^)


No comments:

Post a Comment