Tuesday, April 19, 2011

19 APRIL 2011 (^-^)

ada ape dengan tarikh tersebut ?
FIRST of all..
hepi besday nazim..
friend,you're the best I ever had ..
weyhh ! 
ko dah tua laa !
sedar2 laa kan diri tue dah besar..
hadiah ?
suh aq n HAHA bank in duit !
byk laa ko ! 
mmg kteorg nie cop duit kan !
thank sebab cal kteorg...
ingt lagi kt kteorg kan.. (^-^)


yg SECOND pulak !
arini final housekeeping !
mmg gile punya soalan !
oleh kerana soalan terlalu senang,aq kua bilik exam tue awal 15 minit gitu laa !
drpd otak aq tepu,baik aku kuar jew..
ohh,kalau tak dapat 4 plat ,tak thu laa ! 
ngee =)
okay ! lupakan housekeeping !
ade 2 paper lagi laa seyh !

untuk THIRD pulak..
home sweet home !
okay ! saya di batu pahat yew..
jgn cari saya =p
alaa,bukan asyik nak balik kg jew..
tapi lagi semiggu nak exam..
balik jelaa..
hee,bawak buku theory of food yg beratnye dkt 5 kilo tue..
dgn harapan,balik uma nak study yer..=)

okay ! yg LAST laa nie !
balik uma jew kena wat keje housekeeping !
kenapa ?
uma bersepah !
mak aku tgglkan uma 2 hari lepas sebab dok uma abg aku tok jage cucu..
then,tggl laa abah ,abang n adik !
amik ko ! tiga2 lelaki ..susah2..
then balik...mak aq bebel n suh laa kemas...
aq lew yg kena sapu ,mop n kemas ape yg patot ...!
da laa uma aku nie panjang !
hee,takpelah kan...
byk bunyik pulak...
yg penting,mak aku da tunaikan hasrat tok belikan sate !
uhh,sedap sgt !
i love u laa !  =)


No comments:

Post a Comment