Saturday, April 16, 2011

bukan susah nak susah,bukan senang nak senang (^-^)

ehem2..
mengikut tajuk entry aku nie..
ayat nie selalu terngiang-ngiang kat kepala aku nie..
sebab ape ? 
sebab abg aku penah kate kat aku n akak aku..
ayat itu agk mendalam yer..
hmm..
mak abah aku selalu ckp..
belajar betul2,mira..
jangan buang mase !
anti dah berjaya,mak abah jugak yg senang..
uihh...tak dinafikan laa kan..
mak abah aku banyak mghabiskan duit tok aku..
mahu RM500 sebulan tok aku..
hmm..
 banyak kan ! 
mampukah aku membalas jasa mereka ?
tue laa..
bukan susah nak susah,bukan senang nak senang..
aku cube jadi yg terbaik..
tapi mampukah aku..?
nak final nie,mak selalu pesan..
jgn tggl solat !
doa byk2 agar hati tenang..
wat yg terbaik..
uwaaa !
sedih taw !
mak selalu bg harapan tggi kt aku..
tapi aku tak mampu..
hanya tuhan saje yg mengetahui ..
uhh !
i love my parent n my family..
muah ! muah !
ngee



No comments:

Post a Comment