Saturday, April 23, 2011

warkah terakhir (^-^)

assalamualaikum...
menaip entry ini dengan keadaan kepanasan di malaysia nie...
uhh ! panas ! panas !


dulu time dok kat LONDON tue,sejuk jew...HAHA  c(=
ececeyh !
kononnye ni laa warkah terakhir ..hee
sebenarnye entry terakhir jew sebelum aku meninggal....
meninggalkan rumah di BP ..=)
esok nak balik PG daa dol !
ade 2 paper lagi yg belum aku jawab =)
pasni dah tak bawak lappy balik uma sewa dah !
lgpon malas nak pikul sane sini lagi dah...
tggl bape ciput hari jew dok kat PG tue..
pastue balik BP terus kan..
so,tggl jew !
sekarang nie aku tga berpikir ye...
mane aku nak sorok lappy aku nie !
ish ! tak leh letak suke hati jew !
anti jahanam lappy aku adik aku kerjakan !
hahaha...
sebenarnye kedekot nak bg die pnjm tue...
hee,mane ade ! adik aku nak PMR...nak suh blaja laa...
okay laa...
sebenarnye tak tahu nak tulis ape dah !
uihh,final ! tlg laa cepat abis !
pliz ! pliz..


No comments:

Post a Comment