Thursday, August 11, 2011

terima kasih ;)

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu

auww ! auww ! jiwang dah datang ni . awak . terima kasih untuk segalanya . walaupun sekejap , saya amat hargai . awak . saya rasa bahagia sangat  walaupun awak datang sekejap je . 9 hari sudah cukup untuk saya rase bahagia . 

awak ,jage diri baik - baik . saya tahu awak anak yang baik kan. yela , along kan . mesti jadi contoh terbaik kan . kan . saya taknak dengar perkara buruk dari orang lain pasal awak. so , jangan nakal ;)

okay laa awak . i'll be missing you , mr tiger . yes , one year . you take my heart very close to your heart .  i hope you still remember that . thank you for sweet moment in ramadhan this year . 
Akan ku simpan kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu masih aku terasa
Seperti baru semalam kita berpisah.
last but not least . you always be my baby ;(



2 comments: