Thursday, August 11, 2011

assalamualaikum ;)
alhamdulilah ,arini dah masuk 11 ramadhan .
bersyukur kepada ALLAH kerana aku telah menyempurnakannya selama 10 hari.
sejuk perut ibu  mengandung. 
aku masih bertahan di puasa ke 11 ini .
k2,actually arini aku ade kelas kitchen.
tajuk kelas bakery ari ini ialah donut dan pau.

muke aku buruk kan. serius penat doe.

donut yg telah group aku hasilkan ;)
mcm big apple tak ?
 haa ! pau aku dapat 100 % . haha. takabur ;p
kerana kelas kitchen , ramai yg tergugat . 
haha , kantoi ! 
penat sangat kot smpai ade yg tuuuttttt.
hihi.
nasib laa aku tak tergugat sekali. 
tapi hampir2 .
alhamdulilah tidak ;)
cuaca di malaysia ini sungguh panas ye.
semputtttt !
uhh . cepat laa azan maghrib .
tekak ini sungguh kering .
okay laa.
nak pikir juadah berbuka laa.
bye bye . muah ! muah ! ;)

No comments:

Post a Comment