Friday, October 7, 2011

aku dan kau :)

assalamualaikum . okay . fine . fine . malas nak cakap banyak banyak . aku adalah aku . die adalah die . siapakah syaziey sam yg aku sebok cite tue kan ?  hee . die tue boyfriend kite laa .  sebenarnya , malas nak kepoh kepoh :p


haha . comel kan kami ? 

die laa kawan . die laa pakwe . die laa tmpat mengadu . die laa tempat bergosip . die laa tmpat bersedih . semua adalah die . peewit peewit .

ohh . sebab die ,aku pandang ke hadapan . kan boleh cuba sayang orang lain . nape mesti nak sayang orang yang tak sayang kat kite ?  kan kan kan ? takot benda lame jadi ? come on laa mira . tak semestinya setiap orang tue same kan . okay . berfikiran luas :)

okay laa . tue je kot . insyaallah, aku akan menjagamu di bangun dan tidurku . cehhh cehhh cehhh  . berjiwang jiwang gitu . okay , muhammad isakmal bin sarmat . iloveyou okay . wahh . pengakuan berani . abis laa kepoh kepoh  anti . adoi . lantak laa korang . 

okay laa . malu malu tapi mahu . baru kini ku tahu . diam diam jatuh cinta . wahhh .  gitu eh ?  okay laa . macam dah pnjang . anti korang taknak bace . byebye :)

No comments:

Post a Comment