Saturday, April 9, 2011

rumah terbakar (^-^)

ehh !
rumah terbakar !
uihh ! pagi2 dah kecoh 1 kg aq nie..
uma terbakar..! terbakar !
mule2 adik aku cal mak aq bgthu ad uma trbkr !
mak aq mcm tak caye laa..
takkn adik aq main2 pulak !
mak aq gthu jiran2 aku..
amik kau !
semua jiran aq kua n jerit2 n trus amik moto..
pegi tmpt uma trbkar tue..
uihh !
memekak jew...
mak aku lg laa...
kelam kabut !
yg aq nie dgn bru bgn,mak aq trus ajak g uma trbkar tue..
huihhh !
muka busuk aq bru bgn tido..
malu denn..
da lew ramai org kg...
tue laa spe suh bgn lmbt..
tgk jam da kul 11...
ngee,bgus btul ank dara bgn lmbt...
hehee..
aq n mak aq smpai je,tgok bomba da sebok2..
rumah dah hangus...
huhh !
siannye...
aku dgn cptnye msg adik aq suh amik gamba..
hahaha...
adik aq perli aq "nak msuk blog laa tue "
yelaa,takkan aku pulak nak amik..
da laa muke bru bgn tidow..
malu laa aq..

kekepohan =)

hangus suda =(

abg bomba (^-^)


terima kasih laa pade adik sye kerana amikkan gmba..
hmm,tak ikhlas ...=)
huhh !
lupe nak ckp..
nasib baik laa takde org kt dlm uma tue..
alhamdulilah...
dgn ini,saya bersimpati dgn kejadian tersebut..
uma nie trbakar sebab litar pintas..
uihh ! 
bahaya kan !
ya ALLAH,kau jauhkan musibah ini dari keluarga aq..
amin =)

No comments:

Post a Comment