Saturday, April 2, 2011

please be careful ,guys (^-^)

aku memang tak paham laa kan ..lelaki yg dah ade awek,npe mesti sebok usha perempuan lain ! uhh,mmg tahap gaban laa aku menyampah ! kau dah ade awek tue,jage laa baik2..nie sebok laa nk tambah calon awek ! ergghh ! lempang kang ! aku tulis nie sebab aq sendiri terkena ! wei ! ko nie tak sedar kew yg awek ko syg gile kt ko ! yg ko tue pegi usha ramai pmpuan 2 kenapa...? 

aku bukan nak berlagak aku nie bagos kan...aku tahu aku tak cantik...! so,tak paya laa nk mmperdayakan aku dgn tipu helah ko tue ! 


mmg aku syg ko ! sebab ko kawan aq ! aq taknak laa burukkan ko ! aku nak ko berubah ! aku tahu aku bukan laa org yg baik untuk ajar ko untuk berubah..tapi,boleh kan berubah demi diri ko sendri...aku syg ko,kawan =(

No comments:

Post a Comment