Tuesday, February 22, 2011

selAmAt hAri lAhir AbAh =)

entry kali nie untuk abah tersayang saya ,iaitu miswadi bin nadimon  =) 




 yeah ! selamat ari jadi,abah ! huu,abah dah berumur laa...hee...=) abah nie kelakar laa...tadi cal abah,wish laa "selamat hari lahir " ...ade kew abah ckp... "ehh,arini arie jdi abah eh ?" huhuhu,amat kelakar.. abah mintak hadiah ? nk bg ape nie...hmm,anti pkirkan ea ...tp sbgai anak,saya doa untuk abah..

Ya ALLAH ya tuhanku,
terima kasih kepadamu ya ALLAH,
kerana telah panjangkan umur abah aku..
aku bersyukur padamu 
kerana beri kesihatan berterusan kepada abahku..
aku mohon padamu ya ALLAH,
kau pnjgkan umur abahku
dan 
murahkan rezeki abahku...
amin...

amin2 ya rabbal alamin...abah,terima kasih telah menjaga kami adk brdik dgan baik..terima kasih jgk sbb abah dah bersusah payah bsrkan kami...abah laa abah terbaik kt dlm hati kami...=)




huu,abah laa abah yg kuat untuk cari rezeki yg halal tok kteorg...abah kuat sgt nk petik n sorong kepala sawit kt kebun tue tok bg kami mkn...huu,tak heran kn kalau smggu seribu dlm tgn...hee...jgn bongkak,ok...mak kate "kte bkn kaye tp kte berada"...alhamdulilah,rezeki keluarga kami melimpah2..terima kasih ya ALLAH...saya bersyukur dpt abah yg baik dan soleh..=) sayang sgt kt abah...=)


1 comment: